HOT Golf - шаблон joomla Форекс

Letná sezóna 2017 ukončená!

Ďakujeme za vašu priazeň a tešíme sa na vás v novom roku!

Či už preferujete cestnú alebo horskú cyklistiku, u nás si určite prídete na svoje. Pre cestných cyklistov je vyznačená trojica pekných cyklotrás, kopírujúcich zaujímavé miesta v regióne. Pohorie Považského Inovca zase ponúka stovky kilometrov novo-vyznačených chodníkov v atraktívnom horskom teréne s vyhľadávanou trasou na Panskú Javorinu.

Cestná cyklistika

Z Topoľčian do Považského Inovca

Červená CTT vedie naprieč mikroregiónom SOTDUM a predstavuje najkratšiu spojnicu mesta Topoľčany s Podhradím. Trasa začína v areáli mestského parku (175 m n. m.) pri topoľčianskom zimnom štadióne a pokračuje vedľa potoka Chocina do Tovarník (park pri kaštieli) a ďalej obecnými komunikáciami Jacoviec. Od Jacoviec vedie súbežne s modrou CTT po št. ceste III. triedy k rázcestiu Trojička smerom do Velušoviec a Závady. V Závade sa stretáva s modrou CTT a súbežne pokračujú až po rázcestie na Brodoch, kde odbočuje vľavo a stúpaním pokračuje do obce Podhradie. V obci trasa odbočuje k zrúcanine Topoľčianskeho hradu, odkiaľ pokračuje do horského sedla Prieseky (548 m n.m.), kde sa stretá so zelenou CTT. Celková dĺžka trasy je 19,5 km s prevýšením 373 m. Na úseku rázcestie Brody – Podhradie je max. stúpanie 11%.

Z Duchonky do Záhrad

Zelená CTT je najnáročnejšia, ale najkrajšia. Smeruje výhradne horským kopcovitým lesným terénom so začiatkom v kopaniciach Záhrady, smerom k samote Zľavy, ďalej pod Mačaciu skalu (v kat. území obce Tesáre), stúpaním do sedla Holé brehy (500m n.m.) a klesaním k rázcestiu pri hájovni ,,Janiš“ s prameňom potoka Bojnianka (392 m n.m.). Trasa opäť stúpa do sedla Prieseky (548 m n. m.) za chatami pri Podhradí. Tu sa stretá s červenou CTT a výrazným klesaním pokračuje popri jarku Krivač do Železníc. Dolinou potoka Železnica smeruje k rekreačnému stredisku na Duchonke, kde končí pri pomníku. Celková dĺžka trasy je 16 km s prevýšením takmer 300 m a max. stúpaním 14% na úseku Zľavy – sedlo Holé brehy.

Z Jacoviec okolo 3 vodných nádrží

Modrá CTT je okruh spájajúci tri vodné nádrže v mikroregióne, a to v Tesároch, na Duchonke a v Nemečkách. CTT začína v Jacovciach pri areáli PD a pokračuje do obce Tesáre, kde odbočuje vpravo k priehrade a lesnou cestou ďalej k detskému táboru v osade Nové Mlyny smerom do osady Záhrady. V Záhradách odbočuje vpravo, vedie obcou Závada k rázcestiu na Brodoch. Tam odbočuje vpravo, smerom na Duchonku k rekreačnému stredisku, kde sa stretáva so zelenou CTT a ďalej pokračuje asfaltovou lesnou cestou k Lesnej správe Kulháň ( v kat. území obce Zlatníky). Tu sa točí k vodnej nádrži v Nemečkách a cez Prašice, Tvrdomestice a rázcestie Trojička späť k miestu svojho začiatku do Jacoviec. Celková dĺžka okruhu je 35 km s prevýšením 105 m max. stúpaním 9%.

Horská cyklistika

Priaznivci horskej cyklistiky majú možnosť využiť niekoľko stoviek kilometrov trás v rámci projektu BikePark Považský Inovec. Z Duchonky vedie na Kulháň, kde začína zelená značka na Panskú Javorinu, nová asfaltka, popri ktorej môžete zároveň absolvovať zaujímavý Lesnícky náučný chodník. Kompletné mapové podklady ku všetkým trasám pre horské bicykle spolu s popisom jednotlivých trás nájdete TU.

Novinky

Pokyny pre ubytovanie v kempe počas TRIDENT festivalu

Viac tu...

Ubytovanie na Trident 2017 vypredané!

Ubytovanie v bungalovoch na festival Trident 2017 už vypredané

24.9. - posledný čurbes tohto leta

A už je to tu, toľko sme sa jej báli, záverečná... Viac tu...

Koniec prázdnin, nie však sezóny v kempe

Príďte využiť posledný prázdninový predĺžený víkend do nášho kempu. Viac tu...

Pokyny pre ubytovaných počas festivalu Hiphop žije

V tomto článku nájdete podrobný návod, ako si rezervovať pobyt v našom ubytovacom zariadení. Viac tu...

Ďalšia udalosť

Nie sme platcami DPH

Bankové spojenie: SLSP - 5028608934/0900

Telefón:

+421 (0) 902/337672 (ubytovanie)